Wat u wilt weten voordat u boekt bij de Antwerpsetaxicentrale
Na het boeken
Wanneer uw boeking compleet is ontvangt u een bevestigingsmail met daarin uitgelegd waar u de chauffeur ontmoet, samen met nog andere nuttige informatie, zoals het Customer Service Center telefoonnummer.
Tijdens uw rit
Als de bestuurder of het voertuig welke u heeft gereserveerd, niet komt opdagen op de afgesproken locatie, vragen wij u contact op te nemen met het taxibedrijf. Het nummer van onze partner staat vermeld op uw voucher. Mocht in het onwaarschijnlijke geval het bedrijf niet bereikbaar zijn, kunt u contact opnemen met ons nood nummer. Ook dat nummer staat vermeld op uw voucher. Wees geduldig en geef de chauffeur minimaal 20 minuten de tijd. Mocht u besluiten het afgesproken punt te verlaten, moet u dat ons even laten weten. Wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen door contact op te nemen met onze partner. Mocht dat niet mogelijk zijn, zullen wij proberen een alternatief voor u te zoeken. Als dat ook niet mogelijk is, krijgt u uw geld terug. Let op, als u ergens tegen aan loopt of u kunt het niet oplossen met onze partner, neem dan ten alle tijden contact met ons op zodat wij u kunnen helpen met een oplossing. Als u pas later contact met ons opneemt zijn wij niet meer in staat u te assisteren. Klachten moeten altijd worden gemeld binnen 14 dagen, anders kunnen deze ook niet meer in gang worden gezet.
Na uw rit
Ten eerste, neem direct contact op met de bestuurder via het telefoonnummer dat staat vermeld op de voucher en informeer wat er is gebeurd. We zullen er alles aan doen om uw verloren bagage bij u af te leveren op uw verblijfadres of bij u thuis. Houdt u er rekening mee dat er vooraf extra kosten moeten worden betaald aan de koerier voor het verzenden van uw bagage.